خدمات سندبلاست با بهترین کیفیت ممکن

خدمات سندبلاست با بهترین کیفیت ممکن

سندبلاست؛ فرایندی تخصصی که وقتی می‌خواهیم سطحی را برای رنگ کاری آماده کنیم با استفاده از ذرات ساینده‌ی تحت فشار هوا، روی قطعات فولادی را می‌پوشانیم. در حقیقت ایده‌ی اختراع این فرایند از اثر طوفان شن بر پنجره‌ی مخترعش الهام گرفته شده و باعث شده تا فرایند خیلی مقرون به صرفه و کاربردی برای حل این مشکل به وجود بیاید. در این مقاله از وبسایت سندبلاست کاران برای شما مطالبی را جمع آوری کردیم که شما می‌توانید به کمک این مطالب اطلاعات جامعی را درباره‌ی خدمات سندبلاست به دست آورید.

سندبلاست چیست؟

برای اینکه ما بتوانیم قطعات شیشه‌ای و فولادی خودمان را برای حکاکی و رنگ کاری آماده کنیم باید از قبل روی آنها فرایند سندبلاست را پیاده سازی کنیم. یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا ما به استفاده از سندپلاست رو بیاوریم، تمیز کردن سطح قطعات برای رنگ کاری و حکاکی و… است.سندبلاست

 

تاریخچه سندبلاست

مخترع سندبلاست بنجامین تیگلمن نام دارد. این مخترع خلاق بعد از طوفان شن و خش افتادن روی شیشه‌ی اتاقش به این فکر افتاد که دستگاهی را درست کند که بتواند ذرات را با سرعت زیاد پرتاب کند تا بتواند سطح مواد مختلف را صیقل دهد و فرایند سندبلاست را اختراع کرد.

در ادامه بخوانید:  سند بلاست فلزات

سندبلاست در چه کارهایی کاربرد دارد؟

اگر شما بخواهید تا سطح مواد خود را صیقل دهید و یا کارهایی مثل زنگ زدایی و ماسه زدایی یا حتی رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات را انجام دهید، می‌توانید از خدمات سندبلاست استفاده کنید.

بعضا هم برای اینکه قالب‌های صنعتی را تمیز نگه داریم یا قطعات خودمان را زبر کنیم و عملیات لعاب‌کاری و تفلون‌کاری را روی قطعه‌ی خودمان انجام دهیم تا قطعه‌ی خودمان کیفیت بیشتری داشته باشد و بتوانیم از قطعه‌ی خودمان در طولانی مدت استفاده کنیم، می‌توانیم از خدمات سندبلاست کمک بگیریم.

یک کاربرد دیگر که سندبلاست دارد این است که شما می‌توانید سطوح قطعات خودتان را برای آبکاری صنعتی یا تزئینی آماده کنید.

سندبلاست کاربردهای گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید از این فرایند در هنگام حکاکی و برجسته کاری روی سطوح شیشه‌ای و چوبی و کاشی و ام دی اف و سرامیک استفاده کنید.

از چه مواد ساینده‌ای در سندبلاست استفاده می‌شود؟

در خدمات سندبلاست از ماسه‌ی ساینده استفاده می‌شود. جنس این ماسه‌ها از اکسید فلزات و سیلیس است. این ماسه‌ها توسط فشار باد کمپرسور روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند و روی سطح قطعه سایش ایجاد می‌کنند.

سندبلاست در تهران

وت بلاست و سندبلاست چه فرقی دارند؟

وت بلاست در حقیقت ذرات ساینده‌ای هستند که با آب مخلوط شده‌اند و به کمک سیستم‌های ویل بلاست روی قطعات پاشیده می‌شوند. تفاوت دیگری که این فرایند با سندبلاست دارد این است که در این فرایند بیشتر از انرژی هوای فشرده برای پاشیدن ذرات روی قطعات استفاده می‌شوند.

وت بلاست بیشتر برای آماده سازی سطوحی که بزرگ هستند و حمل آنها خیلی سخت است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن در فرایند وت بلاست سعی می‌شود تا از برخورد مواد ساینده به سطح جلوگیری شود.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست سیار با قیمت مناسب و کیفیت عالی

چرا باید از سندبلاست استفاده کنیم؟

شاید اگر بنجامین گیتلمن سندبلاست را اختراع نمی‌کرد، صیقل دادن مواد و آماده کردن آنها برای استفاده‌های صنعتی بسیار سخت تر میشد. چون استفاده از فرایندی به غیر از فرایند سندبلاست به ارزانی سندبلاست نباشد و ممکن است برای فرد مقرون به صرفه نباشد و حتی مدت زمان کاری که باید انجام شود خیلی زیادتر می‌شود ولی با استفاده از خدمات سندبلاست شما می‌توانید با روشی با صرفه و پربازده به راحتی کاری که مد نظر دارید را انجام دهید.

در سندبلاست از چه تجهیزاتی استفاده می‌شود؟

  • کمپرسور هوا
  • نازل سندبلاست
  • دیگ سندبلاست

سندبلاست

خدمات سندبلاست در محل چه شرایطی دارد؟

شرایط خدمات سندبلاست:

  • فشار هوا 105 psi که باید از طریق شلنگ به دیگ سندبلاست منتقل شود. توجه داشته باشید که فشار هوا روی کیفیت سندبلاست تاثیر مستقیمی دارد و کیفیت سندبلاست به فشار هوای تولید شده در کمپرسور هوا تولید شده است بستگی دارد.
  • دیگی که هنگام سندبلاست استفاده می‌شود در سایزهای مختلفی استفاده می‌شود که بیشترین سایزی که نگام سندبلاست در محل استفاده می‌شود دیگ 300 لیتری است. سایزهای کوچکتر هم می‌توانند هنگام فرایند سندبلاست به کار برده شوند.
  • در آخرین مرحله از کار افراد متخصص مواد ساینده را داخل دیگ می‌ریزند و در ادامه فشار هوایی که توسط کمپرسور هوا تولید شده بود به پایین دیگ می‌رسد و برای مکش مواد و مخلوط کردن هوا و مواد به سمت نازل سندبلاست می‌رود و با سرعت به سمت سطح مورد نظر ما پرتاب می‌شود.

خدمات سندبلاست در تهران

خدمات سندبلاست در تهران نیز وجود دارد و شرکت‌های متخصصی در این زمینه فعال هستند. یکی از متخصص ترین تیم‌ها در این زمینه شرکت سندبلاست کاران است که با تکیه بر تجربه و مهارت متخصصین خود توانسته است تا خدمات خوبی را در زمینه‌ی سندبلاست به هموطنان خود ارائه دهد…..

در ادامه بخوانید:  سندبلاست بتن تضمینی و ارزان

ادامه مطلب 

قیمت سندبلاست

قیمت سندبلاست بسته به خدمات مختلف و پروژه‌ی شما متغیر است شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما اطلاعات بیشتر و کاملی را در این زمینه کسب کنید:

شماره ثابت: 021-55886798

شماره همراه: 09123992597

 سخن آخر مقاله خدمات سندبلاست 

در این مقاله از وبسایت سندبلاست کاران، با همدیگر اطلاعات مورد نیاز خود را برای سندبلاست کسب کردیم. امیدواریم که شما هم بتوانید از این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *