سندبلاست خودرو با قیمت پایین و کیفیت کارخانه ای

سندبلاست خودرو با قیمت پایین و کیفیت کارخانه ای

سندبلاست خودرو نوعی دیگر از انواع سندبلاست است که در این مقاله به 0 تا 100 آن می پردازیم. بسیاری از کسانی که ماشین دارند ممکن است با تصادفی جزئی یا کلی صدمات شدیدی را به خودرو وارد کنند. در حالی که تعمیر و رنگ آمیزی خودرو برایشان کم هزینه تر باشد یا خود خودرو برایشان پر اهمیت باشد. متخصصان ما در شرکت سندبلاست کاران می توانند با سندبلاست خودرو و برگرداندن ماشین به شکل اولیه و طبیعی و هزینه کم به این دسته از افراد کمک کنند. اگر می خواهید ماشین خود را اصلاح کرده و دوباره ظاهر کارخانه ای کاملی داشته باشید ، می توانید این روش را در نظر بگیرید. این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد آن بیش تر بدانید.

سندبلاست خودرو

 

سندبلاست چیست؟

یک فرایند صاف کردن، پاک کردن رنگ یا رنگ زدگی از سطح است که تنها هدف آن رنگ آمیزی کارخانه ای و طبیعی مجدد است. می توان از این فرآیند در موارد دیگری مثل سندبلاست لوله، سندبلاست چوب، سندبلاست آهن و دیگر موارد که به طور تخصصی در دیگر صفحات سایت سندبلاست کاران به آن ها پرداخته ایم، مطالعه کنید . همچنین در مقاله تمام آنچه در مورد سندبلاست نیاز است بدانید به جزِئیات ونکات مهمی پرداخته ایم.

 

چرا نام سندبلاست است؟

کلمه سندبلاست یک اصطلاح عمومی است و به معنی هر گونه وسیله ساینده خشن است که برای دستیابی به اطلاعات واقعی به منظور پاک کردن و تمیز کردن استفاده می شود.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست ماشین

سندبلاست خودرو

چگونگی سندبلاست خودرو

همانطور که قبلاً گفته شد ، این فرایندی شامل حذف رنگ یا زنگ از بدنه یا قاب خودرو است که پس از یک دست شدن سطح، با رنگ و متریال فوق العاده به ساب پاشی می پردازند. که در آن ذرات ساینده کوچکی را تحت فشار بالا بر روی سطح کار حرکت می دهند که باعث می شود رنگ یا زنگ زدی از بین برود. وقتی ما می‌خواهیم که بدنه‌ی ماشین را برای رنگ آمیزی آماده کنیم اول باید از صاف بودن سطح بدنه‌ی خودرو مطمئن شویم. چون اگر این کار را انجام ندهیم و روی بدنه‌ی ماشین ذراتی مثل اکسید فلز یا چربی وجود داشته باشد و یا اینکه فلز بدنه کمی زنگ زده باشد، فرآیند رنگ آمیزی بدنه‌ی خودرو دچار مشکل خواهد شد و ما نمی‌توانیم نتیجه‌ی دلخواه خودمان را از این کار بگیریم.

مقاله پیشنهادی : سندبلاست فلزات 

 

مراحل انجام سندبلاست خودرو

  1. ناحیه مورد نظر را برای سندبلاست خودرو انتخاب کنید
  2. لباس ایمنی مورد نیاز برای انجام آن را بر تن کنید.
  3. ابزار مورد نیاز برای آن قسمت از کار را انتخاب کنید
  4. محافظت و پوشاندن مناطقی که ممکن است در حین انفجار آسیب ببینند.
  5. اطمینان حاصل کنید که فشار سندبلاست تنظیم است.
  6. بازرسی و چک کردن برای اتمام کار

 چه تجهیزاتی لازم است؟

    1. کمپرسور هوا
    2. نازل سندبلاست
    3. دیگ سندبلاست
    4. جک(برای بلند کردن ماشین از روی زمین)

سندبلاست خودرو

آیا خودرو خود را سندبلاست کنیم ؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سندبلاست خودرو یک اصطلاح کلی است. بنابراین ، شما باید ابزارهایی را که هنگام سندبلاست استفاده می کنند را در نظر بگیرید و سندبلاست خودرو خود را به یک تیم و شرکت متخصص بسپارید تا بهترین کیفیت ممکن را شاهد باشید. بنابراین خوب پیش رفتن کار شما بستگی به خودتان دارد.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست | سندبلاست خشک چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی سندبلاست حذف رنگ و زنگ زدگی از سطح خودرو را تضمین می کند. بنابراین سطح تمیزی را برای شروع نقاشی فراهم می کند.

اما با توجه به ساینده بودن این فرایند ،می تواند باعث ساییدگی سطح خودرو نیز شود. اگر سندبلاست خودرو با دقت زیادی انجام نشود ممکن است هزینه های بیشتری را برای تعمیر قطعات آسیب دیده خودرو متحمل شوید. مهمتر از همه ، ایمنی ماشین شما بستگی به رسانه و ابزاری  دارد که از آن استفاده می شود. 

 

قیمت سندبلاست خودرو چقدر است؟

هزینه سندبلاست خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. کدام نقاط از ماشینتان به سندبلاست نیاز دارد؟ هر یک از بخش های خودرو قیمت های مختلفی با توجه به ظرافت کار، مساحت و پوشش کار متفاوت است برای پاسخ دقیق به سوال قیمت سندبلاست خودرو می توانید با سندبلاست کاران تماس بگیرید و قیمت دقیق آن را با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه جویا شوید.

شماره ثابت: 55886798

شماره همراه: 09123992597

سندبلاست خودرو

 

معایب انجام سندبلاست خودرو چیست؟

این فرآیند باعث ایجاد سر و صدا و گرد وغبار زیاد می شود. ممکن است با انجام نادرست آن باعث ایجاد هزینه های دیگر برای رفع عیوب پیش آمده شود. مواد رنگی می توانند برای سلامتی کسی که این فرایند را انجام می دهد خطرناک باشد.

 

نتیجه مقاله سندبلاست ماشین

اگر سندبلاست ماشین خود را قرار است به یک تیم واگذار کنید، حتما اطمینان حاصل کنید که شخص مورد نظر مهارت کافی برای انجام این کار را دارد. از جنس و متریال رنگی خود اطمینان حاصل کنید که از بهترین مواد باشد تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود و ماشینتان مثل روز اول و به حالت کارخانه ای تبدیل شود. اگر خودتان قرار است سندبلاست خودرویتان را انجام دهید حتما از ابزار مناسبی استفاده کنید و نکات ایمنی مورد نیاز را نیز رعایت کنید. متخصصان ما در سندبلاست کاران در جهت ارائه مشاوره رایگان اماده پاسخگویی به سوالات شما هستند .

در ادامه بخوانید:  سندبلاست بتن تضمینی و ارزان

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *