سندبلاست کار در تهران

سندبلاست؛ زمانی که می‌خواهیم سطح را برای رنگ‌آمیزی با استفاده از ذرات ساینده تحت فشار هوا آماده کنیم، قطعات فولادی را می‌پوشانیم.

در واقع ایده ابداع این فرآیند از تاثیر مخترع شن و ماسه بر روی پنجره الهام گرفته شده است که منجر به فرآیندی بسیار کاربردی برای حل این مشکل شد.

در این مطلب از سایت سند بلاست ‌کاران اطلاعاتی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد سند بلاست کار در تهران کسب کنید.

سندبلاست چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر می‌خواهید سطح مواد را تمیز کنید یا کارهایی مانند تمیز کردن زنگ زدگی را انجام دهید، می‌توانید از خدمات سندبلاست، حتی رنگ‌آمیزی داخلی و خارجی قطعات استفاده کنید.

گاهی اوقات برای تمیز نگه داشتن قالب‌های صنعتی، گرد کردن قطعات، کیفیت بهتر قطعات از سندبلاست استفاده کنید یا می‌توانید سطوح قطعات خود را برای پوشش صنعتی یا تزئینی آماده کنید.

برای اینکه بتوانیم قطعات شیشه‌ای و فولادی را برای حکاکی و رنگ‌آمیزی آماده کنیم، باید فرآیند پرتاب شن به سمت آن‌ها را از قبل اجرا کنیم. یکی از دلایل اصلی استفاده از سندبلاست رنگ آمیزی، حکاکی و… می‌باشد. سندبلاست کاربردهای گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید از این فرایند در هنگام حکاکی و برجسته کاری روی سطوح شیشه‌ای و چوبی و کاشی و ام دی اف و سرامیک استفاده کنید.

شرکت سندبلاست کار در تهران

تهران نیز دارای خدمات سندبلاست است و شرکت‌های خاصی در این منطقه فعال هستند. یکی از متخصص‌ترین تیم‌ها در این زمینه سندبلاست‌کاران است که تجربه چندین ساله و همچنین استخدام افراد متخصص توانسته خدمات خوبی را به هموطنان خود در زمینه سندبلاست ارائه دهد.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست ماشین

قیمت سندبلاست

قیمت سندبلاست با توجه به خدمات مختلف و پروژه شما متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در این زمینه تماس بگیرید:

شماره ثابت: 02155886798

شماره همراه: 09123992597

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت سندبلاست کاران، با همدیگر اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با سندبلاست کار در تهران کسب کردیم. امیدواریم که شما هم بتوانید از این مقاله نهایت استفاده را بکنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *