سند بلاست در تهران با پایین ترین قیمت

سند بلاست در تهران با پایین ترین قیمت

اگر به دنبال یک مدیریت عالی در کار و حرفه خود هستید، ابتدا باید راجع به هر فرایندی که در این حرفه اتفاق می‌افتد اطلاع کامل کسب کنید. همچنین انتخاب بهترین‌ها در داشتن یک مدیریت درست و بی‌نقص بسیار کاربرد دارد. آیا تابه‌حال نام سندبلاست به گوشتان خورده است؟ اگر در حرفه ساختمان‌سازی و اغلب ماشین‌آلات صنعتی فعالیت داشته‌اید، حتماً این اصطلاح بارها به گوشتان خورده است. ولی ممکن است راجع به آن اطلاعات کاملی نداشته باشید. تا آخر این مقاله ما را دنبال کنید تا بتوانید در نهایت یک تصمیم‌گیری عالی برای پروژه خود داشته باشید

سند بلاست چیست؟

پاک‌سازی سطوح مختلفی که تحت شرایطی دچار زنگ‌خوردگی، آلودگی و گردوغبار شده‌اند، در طول یک فرایند خاص را سندبلاست می‌گویند. این عملیات در صنایع گوناگون به روی سطوح مختلفی اعم از چوبی، فلزی، شیشه‌ای، آهنی و … قابل انجام است. در واقع سندبلاست یکی از روش‌های پرکاربرد و عالی برای شکل‌دهی، پاک‌سازی، یا هموار کردن انواع سطوح مختلف به کار برده می‌شود.

 

در واقع فرایندی که در آن ذرات تحت‌فشار هوا به روی قطعات مختلف پاشیده می‌شود، تا برای انجام کارهای رنگ‌کاری و حکاکی آماده شود سندبلاست نام دارد. در این فرایند سیلیس یا مسبار یا خرده شیشه یا ساچمه‌های فولادی و غیره به‌عنوان ماده ساینده از داخل یک نازل تحت‌فشار هوای کمپرسور با شتاب روی سطح موردنظر پاشیده می‌شود و باعث پاک‌سازی آن‌ها می‌شود

دلیل استفاده از سندبلاست:

سطح بیرونی فلزات در مجاورت هوا اکسید شده و در صورت باقی‌ماندن، باعث پوسیدگی کامل آن می‌شود؛ پس برای جلوگیری از پوسیدگی آن‌ها از سندبلاست و سپس رنگ‌کاری استفاده می‌شود.

سند بلاست در تهران

 

سند بلاست در چه مواردی کاربرد دارد؟

نکته مهمی که در رابطه با کاربرد مهم سند بلاست در تهران باید بدانید، این است که این فرآیند اغلب اوقات علاوه بر صافکاری سطوح مختلف، برای پاکیزه نگه داشتن انواع قالب‌های صنعتی، زبر کردن قطعات، لعاب‌کاری و تفلون‌کاری نیز به کار برده می‌شود و تنها هدف از این کار کیفیت بخشیدن به محصول مورد نظر و طولانی کردن عمر آن است. به این ترتیب سند بلاست در آبکاری صنعتی و تزئینی نقش به سزایی را ایفا می‌کند.

در ادامه بخوانید:  خدمات سندبلاست با بهترین کیفیت ممکن

یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم سند بلاست، می‌توان استفاده از این فرآیند در حکاکی انواع نوشته‌ها، نقش‌‌های مختلف و برجسته‌کاری به روی سطوح شیشه‌ای، چوبی، ام‌دی‌اف، کاشی و سرامیک را نام برد؛ که در امور تجاری، تبلیغاتی و تزئیاتی بسیار کاربرد مهم و محبوبی دارد و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند.

 سند بلاست در تهران به دو روش انجام می شود:

1- سندبلاست خشک:

در این روش ازذرات ساینده ای مانند سیلیس و با استفاده از فشار کمپرسورهای قوی  انجام می شود.با توجه به سطحی که سند بلاست در ان انجام می شود اندازه و نوع ساینده را انتخاب می کنیم. ند بلاست در تهران به روش خشک می تواند هم در کارگاه و هم در فضا و مکانی که قطعات و تجهیزات قرار دارد با رعایت کامل اصول استاندارد انجام شود.بسیاری ازخدمات ز به صورت سیار نیز انجام می شود.

 

2- سندبلاست تر:

در این روش،همراه با ساینده مقداری اب برای پرتاب ذرات به سطح استفاده می شود. انجام این نوع از سند بلاست در تهران  بوسیله دستگاه های وت بلاست متحرک و ثابت با توجه به منطقه و بخشی که باید کار روی آن انجام شود، انجام می گیرد.از مزیت های این روش، استفاده همزمان نیرو و اب برای پاسازی گردو غبار از سطح فلز است .پاکسازی کامل این روش از سند بلاست در تهران تا 99 درصد انجام می شود.

صنایعی که  می توانند از خدمات سند بلاست در تهران استفاده کنند:

  1. راهداری ها و تجهیزات  و ماشین آلات مربوط به آن
  2.  صنایع نفت
  3.  صنایع پتروشیمی
  4.  صنایع هواپیمائی
  5.  صنایع خودرو سازی
  6.  صنایع چوب و شیشه
  7.  صنایع پل سازی.
در ادامه بخوانید:  سندبلاست ماشین

 

چند  دلیل استفاده از خدمات سندبلاست در تهران :

  1.  استفاده از تیم سیار و مجهز برای انجام کارها
  2. استفاده از ماشین آلات جدید و مناسب با کار سند بلاست برای هر سطحی
  3.  سرعت عمل بالا در انجام کار
  4.  هزینه های تمام شده مناسب
  5.  کیفیت بالای انجام خدمات با به کارگیری افراد با تجربه در کار

خدمات سند بلاست برپایه دو اصل مهم در دنیا انجم می گیرد:

1- استاندارد سند بلاست آمریکا

2- استاندارد سند بلاست سوئد

در ایران انجام کلیه امور برپایه استاندارد های سوئد انجام میگیرد

 

جنس مواد ساینده در سند بلاست

شاید برای شما جای سوال باشد که چه متریالی در تجهیزات سند بلاست به کار برده می‌شود که می‌تواند به این میزان سطوح مختلف را تمیز و پاکیزه کند. برای آنکه سند بلاست در تهران به صورت عالی با تجهیزات فوق‌العاده انجام شود، در آن از متریال‌هایی اعم از ماسه، سیلیس، اکسید آلومینیوم، مس باره، خرده شیشه، ساچمه، ذرات ریز فولادی، ماسه سرامیک و کربید سیلسیم استفاده می‌شود. این مواد ساینده باید در یک کیفیت عالی و بالا تهیه شود تا بتواند وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد.

اجرای سند بلاست در تهران

نحوه عملکرد سند بلاست در تهران :

نحوه عملکرد سند بلاست در تهران به این صورت است، که ذرات ساینده با استفاده از فشار باد کمپرسور هوا شتاب گرفته و به روی سطوح مختلف پاشیده می‌شود. این کار با چنان سرعت بالایی انجام می‌شود که در کسری از ثانیه تمام سطوح عاری از هر گونه آلودگی می‌شود. شاید اگر سند بلاست ابداع نمی‌شد افراد برای انجام این کار در تجهیزات خود دچار مشکل و یا صرف هزینه‌های بسیار زیادی می‌شدند، زیرا برای صیقل دادن و آماده کردن سطوح مختلف برای استفاده‌های گوناگون بدون وجود روش سند بلاست، نه تنها مدت زمان طولانی صرف می‌شود، بلکه باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کرد.

برای آنکه عملیات سند بلاست در تهران بتواند به نحو عالی انجام شود، به تجهیزات کاملی نیاز دارد تا بتواند سطوح مختلف را برای پاکسازی آماده کند. این تجهیزات فوق پیشرفته شامل دیگ سند بلاست، کمپرسور هوا و نازل سند بلاست است، که باید در کیفیت عالی تهیه شود. برای رسیدن به یک انتخاب عالی بهتر است این تجهیزات را از بهترین مراکز فروش سند بلاست در تهران تهیه کنید. نتیجه داشتن یک مدیریت ایده‌آل، انتخاب درست است.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست کار در تهران

از آنجایی که قطر سطوح مختلف برای پاکسازی از کوچک به بزرگ متفاوت است، باید محلی برای انجام این کار آماده‌سازی شود تا بتوان فرآیند سند بلاست را به راحتی به روی همه آن‌ها بدون هیچ مشکلی پیاده کرد. عملیات سند بلاست در تهران به دلیل آنکه یک فرآیند حساس و ویژه است، باید توسط یک فرد سندبلاست کار حرفه‌ای و با مهارت کامل انجام شود. همچنین به دلیل حساس بودن پاکسازی آلودگی از روی سطوح با متریال‌های مختلف، و فشار زیادی که برای پاکسازی به روی سطوح وارد می‌شود، فرد باید از تجهیزات ایمنی کاملی مانند کلاه، دستکش، لباس مخصوص و غیره برخوردار باشد تا آسیب نبیند. 

 قیمت سندبلاست در تهران:

در نهایت با توجه به موارد مهمی که در رابطه با این فعالیت گفته شد، اکنون وقت آن رسیده که بدانید قیمت سند بلاست در تهران به چه صورت محاسبه می‌شود. به دلیل تورمی که روز به روز در پیش است، قیمت سند بلاست تهران دائما در حال تغییر و تحول است. همچنین قیمت آن به مواد و متریالی که به کار برده می‌شود وابسته است. اما با این و

جود اگر به یک برند شناخته شده مراجعه کنید، به راحتی می‌توانید ایده‌آل‌ترین تجهیزات را برای حرفه خود تهیه کنید.

سند بلاست در تهران

نکته پایانی:

اگر برای پروژه خود بهترین اجرای سند بلاست در تهران را انتخاب کنید، می‌توانید از خدمات ارزشمندی مانند تیم بسیار مجهز،  ماشین‌آلات نوین، سرعت عمل بالا، تعرفه‌های ارزان و کیفیت بسیار بالای خدمات بهره ببرید. پس اندکی تحقیق و جست و جو برای رسیدن به یک اجرای عالی، ارزش صبر کردن را دارد.شرکت سندبلاست کاران اماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

موبایل:09123992597

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *