سند بلاست در محل / فوری و با قیمت مناسب

سند بلاست در محل / فوری و با قیمت مناسب

همه شما بارها نام ساب‌پاشی، ماسه‌پاشی یا اصطلاحات این چنینی را شنیده‌اید. ولی ممکن سند بلاست در محل به گوشتان نخورده باشد. این نام در واقع یک واژه انگلیسی می‌باشد، که به معنای Sand ماسه و Blast انفجار و پرتاب است. سند بلاست رنگ، یکی از مهم‌ترین فرآیندهایی است که برای زیبایی و پوشش‌دهی و حتی افزایش مقاومت سطوح مختلف اعم از آهنی، شیشه‌ای، سنگی، چوبی، فلزی و … به روی آن‌ها انجام می‌شود. ولی نکته‌ای که وجود دارد، این که این سطوح در اثر شرایط آب و هوایی گوناگون اعم از رطوبت، دما و فشار زیاد دچار تغییراتی شامل رسوب‌زدگی، ساییدگی، زنگ‌زدگی و تغییرات این چنینی شده‌اند.

ولی آیا از نظر شما با داشتن یک سطح ناهمسان و آسیب‌دیده می‌توان یک رنگ‌آمیزی عالی به روی آن‌ها پیاده کرد؟ قطعا این قابل انجام نیست. به همین دلیل قبل از آن، عملیاتی به نام سند بلاست در محل به روی سطوح انجام می‌شود. به وسیله پرتاب شن و ماسه در اثر فشار زیاد هوا، به راحتی تمام رسوب‌ها، زنگ‌زدگی‌ها و ناصافی‌های سطوح از بین می‌رود و مانند روز اول تمیز شده و دیگر اثری از آلودگی و گرد و غبارها باقی نمی‌ماند. در واقع این کار با نهایت سرعت توسط سند بلاست کاران انجام می‌شود. مواد ساینده‌ای که در آن به کار می‌رود، سفت و سخت هستند و به مقدار قابل توجهی در تمیز کردن سطوح تاثیرگذار می‌باشند.

این فرآیند در انواع مختلفی اعم از سند بلاست رنگ، سند بلاست خشک، سند بلاست مخازن و غیره انجام می‌شود، که با کاربرد هر یک از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

کاربرد انواع سند بلاست در محل

 برای انجام فعالیت‌هایی اعم از زنگ‌زدایی، ماسه‌زدایی، رنگ‌برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات و همچنین صیقل دادن آن‌ها، از این فرآیند استفاده می‌شود. همچنین برخی از آن‌ها شامل پاکیزه نگه داشتن قالب‌های صنعتی، زبر کردن قطعات، عملیات لعاب‌کاری و تفلون‌کاری می‌باشد که هدف از انجام ماسه‌پاشی به روی آن‌ها توسط سند بلاست کار و برای سند بلاست در محل، افزایش کیفیت این محصولات و طولانی کردن عمر آن‌هاست.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست بتن تضمینی و ارزان
سند بلاست در تهران
سند بلاست در تهران

یکی دیگر از موارد کاربرد این فرآیند، می‌توان به استفاده از آن در آماده کردن قطعات برای انواع آبکاری‌های صنعتی، تزئینی یا رنگ‌آمیزی اشاره کرد. همچنین نقش پر رنگ سند بلاست شیشه‌ای، سند بلاست چوبی، سند بلاست کاشی، سند بلاست سرامیک و سند بلاست ام‌دی‌اف برای حکاکی انواع نوشته و نقش‌های مختلف و برجسته‌کاری به روی این سطوح قابل انکار نیست، که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

برخی از کاربردهای این فرآیند نیز به صورت زیر است:

سند بلاست رنگ

همانطور که از نام این فرآیند پیداست، رنگ‌آمیزی سطوح مختلف برای آنکه بتواند به صورت ایده‌آل و بی‌نقص انجام شود، سطوح باید عاری از هر گونه آلودگی، خرابی و نقص باشند.  

مقاله پیشنهادی : سندبلاست رنگ 

سند بلاست خشک

سند بلاست به روش خشک به معنای پاکسازی است، که بدون نم و رطوبت و تنها به وسیله ساب و سیلیس انجام ‌شود. برای انجام این خدمات باید از دستگاه‌های کمپرسور بسیار قوی هوا استفاده کرد، که بتواند عملیات پاکسازی را به صورت ایده‌آل پیاده کند و با خطا و مشکل مواجه نشود.

در مورد سند بلاست خشک بیشتر بخوانید :

سند بلاست خشک چیست و چه کاربردی دارد؟

سند بلاست مخازن

مخازن به دلیل آنکه ممکن است طی شرایط آب و هوایی گوناگون قرار بگیرند، باید برای محکم و مقاوم شدن رنگ‌آمیزی شوند؛ تا دوام آن‌ها در برابر اثرات مخرب محیطی و مواد شیمیایی گوناگون افزایش پیدا کند. اغلب مخازنی که دارای لک، زنگ‌زدگی و آثار رنگ و آلودگی‌های سطحی هستند، نتیجه رنگ‌آمیزی درستی نمی‌توانند به همراه داشته باشند. به این ترتیب تنها راه تاثیرگذار برای پاکسازی هر گونه آلودگی و لک به روی مخازن، اجرای سند بلاست مخازن است.

در ادامه بخوانید:  کاربرد سندبلاست
سند بلاست لوله
سند بلاست لوله

سند بلاست خشک در تهران

 این نوع فرآیند در انواع سند بلاست یخ خشک نیز در تهران قابل انجام است. شما نیز اگر به دنبال این هستید که بهترین نوع عملیاا ساب‌پاشی در تهران را انجام دهید، بهتر به برندهای شناخته شده مراجعه کنید تا بتوانید بهترین تجهزات را برای سند بلاست در محل مورد نظرتان و با یک سند بلاست سیار دریافت کنید. انواع این فرآیند را به صورت سیار می‌توانید برای انجام خدماتی اعم از انواع رنگ و پوستر و نوشته‌ها، انواع مواد چسبنده به روی سطوح، انواع رزین‌ها، انواع پلی فوم، قیر و آسفالت چسبیده به روی ماشین‌آلات صنعتی، انواع مختلف لاک‌های صنعتی، اورتان، انواع رنگ و اکسیدگی‌هایی که بسیار سطحی می‌باشد، دریافت کنید.

 

مزایای سند بلاست در محل

از مزیت‌های مهم انجام این فرآیند که به روی انواع سند بلاست‌ها مخصوصا سند بلاست ماشین بسیار تاثیرگذار است، می‌توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  1. اجرای سریع و آسان
  2. تمیزکاری سریع و آسان
  3. کیفیت بالا
  4. تجهیزات کم
  5. هزینه پایین
  6. کاربردهای متعدد
  7. سازگاری با محیط‌زیست

منظور از اتاق سند بلاست چیست؟

برای آنکه عملیات ساب‌پاشی بتواند به نحو احسنت انجام شود، برای ساب‌پاشی از هر یک از سطوح مختلف با اندازه‌های گوناگون، باید اتاق مخصوصی در نظر گرفته و آماده شود. این اتاق در اصل یک کابین طراحی شده از اپراتورها و تجهیزات مورد نیاز است، که در اندازه‌های مختلف ساخته شده است. برخی از این اتاق‌ها در اندازه‌های بزرگ برای تمیزکاری واگن، تجهیزات صنعتی، ماشین‌آلات، خودرو، تجهیزات ساختمان‌سازی و هواپیما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه بخوانید:  سندبلاست سیار با قیمت مناسب و کیفیت عالی
سندبلاست ماشین
سندبلاست ماشین

در اصل طراحی اتاق سند بلاست وابسته به تجهیزاتی که در آن به کار می‌رود متفاوت است، که اجزای اصلی این اتاق شامل موارد ذکر شده در زیر می‌باشد:

  1. سیستم نگهدارنده یا محفظه
  2. سیستم سند بلاست
  3. دیگ سند بلاست
  4. سیستم جمع‌آوری گرد و خاک
  5. سیستم بازیابی ساینده

در نهایت بهتر بدانید در این فرآیند باید از متریال و مواد ساینده با کیفیت عالی استفاده کنید، زیرا کیفیت و جنس این مواد در ابعاد، چگالی، قابلیت بازیابی، سختی و شکل سطوح مختلف تاثیرگذار هستند. برای داشتن یک مدیریت عالی و بی‌نقص، سعی کنید تا تصمیمات درستی بگیرید تا منجر به پیشمانی نشود. تصمیمات درست نشانه موفقیت در انجام یک فرآیند سند بلاست در محل عالی است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در سندبلاست کاران میتوانید با شماره و ادرس زیر ارتباط بگیرید

تا از کیفیت و قیمت مناسب سندبلاست کاران مطلع شوید
تلفن تماس :55886798-021       09123992597

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *